Jak ochránit své srdce

4 kroky, jak ochránit naše srdce

Srdce je doslova náš život a měli bychom se o něj po celou dobu našeho života správně starat. I přesto, že se procento kardiovaskulárních chorob v naší moderní době výrazně snižuje, pořád jde o značnou část příčin úmrtí. Dnes na nás navíc působí mnohem větší měrou stresový faktor, civilizační choroby, sedavé zaměstnání, nedostatek pohybu, spánku či absence správné životosprávy. Udělejte pro své zdraví něco již dnes a vaše tělo se vám v budoucnu odmění.

Stačí totiž opravdu málo…

Pravidelné návyky, které tolik nebolí, však znamenají pro naše zdraví mnohdy úplně nejvíc a zajistí našemu srdci dlouhodobou vitálnost.

1. Jídlo jako lék i motor našeho srdce

Základem je správná strava pokud možno složená ze základních surovin. Je tou nejlepší volbou pro kvalitní jídelníček. Nejlepší potraviny jsou ty bez obsahu složení, např. zelenina, ovoce, maso, ryby, vejce, ořechy, obiloviny, luštěniny, atd. Naopak bychom se měli vyhýbat potravinám zpracovaným, zejména uzeninám, sladkostem, sladkým nápojům, apod. Vláknina nejvíce obsažená právě v zelenině pozitivně působí nejen na naše trávení, ale právě i na srdce. Autoři výzkumu zjistili, že ženy, jež do svého jídelníčku zařadily 23 gramů vlákniny denně, snížily pravděpodobnost vzniku srdečního onemocnění o celých 23 % – v porovnání se ženami, jež snědly pouhých 11 gramů vlákniny denně.

2. Pohyb je náš život

Pravidelný pohyb udržuje naši mysl čilou a naopak. Jedno je propojené s druhým. V dnešní době, kdy největší část prosedíme za stolem, je pohyb právě natolik důležitý. V minulosti lidé vykonávali často manuální a fyzicky namáhavou práci, hýbali se přirozeně. Dnes je tomu úplně jinak a na pohyb si musíme opět navyknout. Nejpřirozenějším pohybem pro člověka je chůze, proto zkuste každý den věnovat min. 30 minut chůzi, ideálně ve zrychleném tempu. Pokud máte pocit, že zatěžujete pouze nohy, přidejte hůlky a zapojte i ruce při tzv. nordic walking. Pravidelným pohybem alespoň půl hodiny denně snížíte riziko kardiovaskulárních nemocí až o 30 %. To za trochu snahy rozhodně stojí.

3. Spánek je základ

Přes noc se naše tělo regeneruje a nabírá fyzickou a psychickou sílu na další den. Právě oněch 8 hodin spánku denně je ideální doba, během které člověk zregeneruje a odpočine si. Kvalitní spánek je důležitý pro naši fyzickou vytrvalost, odolnost vůči stresu, psychickou pohodu, správné trávení a vlastně pro náš celkový zdravotní stav. Dlouhodobý nedostatek spánku se dříve nebo později objeví v podobě různých onemocnění, proto si naordinujte večer klid, na monitorech mobilů a počítačů zapněte žluté světlo a připravte svou mysl ke spánku. Např. studie Harvardovy univerzity prokázala, že lidé, které spí méně než 7 hodin denně, mají zvýšené riziko vzniku srdečního onemocnění. Důvod? Zvýšená produkce stresového hormonu a zvýšený tlak z nedostatku spánku.

4. Pravidelná prevence z přírody

Nepodceňujte pravidelné návštěvy a preventivní prohlídky u svého lékaře. Testy mohou odhalit riziko zvýšeného krevního tlaku, který se navenek sice nijak neprojevuje, ale následně může způsobit kardiovaskulární problémy.

Doplňte preventivní prohlídky účinnými přírodními doplňky stravy jako je naše Curaloe 100% za studena lisovaná Aloe Vera šťáva s mandarinkou a majoránkou, která je opravdovým elixírem zdraví pro podporu cév a srdce. Aloe Vera obsahuje vitamíny A, B1, B2, B3, B6, B12, C, E a kyselinu listovou, minerály, polysacharidy a aminokyseliny. Curaloe pěstuje a zpracovává Aloe Vera na ekologické plantáži v té nejvyšší kvalitě. Díky tomu jsou výrobky opravdu účinné a vysoce kvalitní. Výtažek z kůry mandarinky pomáhá proti volným radikálům a nespavosti, zklidňuje a harmonizuje tep. Pravidelná dávka šťávy ve vašem pitném režimu podporuje správnou srdeční činnost a zdravé cévy díky citronové kůře a obsahu bioflavonoidů. Vitamin C v ní obsažený posiluje imunitní systém a chrání organismus před vnějšími vlivy prostředí.

Zařaďte pití Aloe Vera šťávy do vaší denní rutiny a podpořte tak své zdraví.

Zdroj:

Vlastní výzkum Ecocity Curacao, vyrábějící pod značkou Curaloe doplňky stravy pro zdraví

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení